Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P66e81t36r 63H39a86n24n32i27g

18. 8. 2020 13:14

Možná, že se shoduji s Vaším názorem, pane autore. Já jsem přijel do Příčov s jednou bývalou televizní hlasatelkou až v 16,30, neboť jsem jako katolík, který se to nebál vyznat při prezidentské kampani, byl pozván do chrámu Panny Marie před Týnem, kde kardinál Duka řekl jednu krásnou větičku, že je zemským vlastencem, a na následné vysvěcení Mariánského sloupu, včetně následného společenského setkáním ve Strahovském klášteře, kde jsem hovořil s paní Lipovskou a dalšími zajímavými lidmi, skutečnými vlastenci. Mariánský sloup byl postaven jako vděk za to, že se pravobřežní Praha ubránila Švédům, plenícím na levém břehu Vltavy, včetně hradu a katedrály. Mimochodem přispěvovateli na výstavbu tehdejšího sloupu byla i židovská obec (proto zemský patriotismus). V podstatě s Vaším hodnocením souhlasím, jenom se mi nelíbilo, že tam byly obrovské plakáty SPD, připadalo mi to velmi nevhodné. Z toho důvodu snad ani nepřišel ohlášený panelista VK mladší, jak jsem slyšel. Mimo panel (protože jsem nebyl jako panelista pozván - jsem předseda strany Rozumní) jsem hovořil s mnoha zajímavými lidmi, kteří si také, jako já myslí, že slovu vlastenectví je třeba vrátit jeho důstojnost. Díky paní doktorce Tomkové, majitelce zámku, že umožňuje tato setkání. Jenom, prosím, napříště nedovolit předvolební prezentaci jakékoliv straně. Myslím, že to tentokrát SPD vůbec neprospělo. Spousta lidí na to poukazovala.

1 0
možnosti
JM

Děkuji za komentář. Bez stranického zviditelňování by to bylo asi nejlepší, ale z druhé strany by asi nevadila ani situace, kdyby se tam prezentovalo více konzervativně-vlasteneckých stran, ale všechny rovnoměrným dílem, nikoliv tak jak to bylo teď, kdy jasně dominovala SPD. Proč tam neměla svůj stánek či bannery třeba ANS nebo i Rozumní, nevím.

0 0
možnosti
Foto

Trikolora & SPD, dál není co dodávat. Ale jo, když to někoho baví, tak se holt lidi, pardon - vlastenci, pobavte. EUV

2 0
možnosti
ML

M10a84r92t64i66n 97L53a40c70o

17. 8. 2020 22:11

V Příčovech jsem strávil pár měsíců při práci v Sedlčanské mlékárně jako elektrikář, v ubytování u pana Pepu vedle rybníku na náměstí. Vynikající lidé, pamatuji na tanec na nějaké obecní oslavě s paní manželkou starosty v pracovních bagandžích.(Já jsem měl bagandže, ne ona!;-)) V tombole jsem vyhrál asi deset "škrabáků na hřbet", všechna jsem rozdal, ale jeden používám i po letech. Pozdravuji ze Slovenska všechny Příčováky R^. A hlavně Jirku, který jezdil v mlékárně na zdvižce a bydlel poblíž v nějaké vsi se zajímavým názvem, takovým erotickým. Když mě vezl k sobě domů a viděl jsem ten mlýn a zeptal se, řekl jen: "Větrák".:-)

Kľudne mi opravte chyby, čestinu už pár rokov používam len na čítanie a počúvanie.:-/

0 0
možnosti
PB

..... proti vlastencům obecně nic nemám,- ale s tem "songem" bych si dával bacha na autorský práva,- viz. Petr Spálený, Hráč (origo Kenny Rogers, The gambler)!

0 0
možnosti
PS

Vloudila se Vám tam chyba jména: Pan Gregor se jmenuje Matěj :-)

1 0
možnosti
JM

Díky za upozornění, opraveno.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
JM

??? O kom má být řeč?

0 0
možnosti
DV

D97a81v23i42d 19V20l12k

17. 8. 2020 20:13

Pro mě absurditka setkání, blog i písnička.I Větvička tam byl?

1 0
možnosti
Foto

Je zajímavé kolik "vlastenců" je z Ostravy...i ta nechutná "vlastenecká" zrůda, která sepsala ve Vlasteneckých novinách ten rasistický hnus o bohumínské tragédii. 41 letý muž, to celkem sedí na Radka Veličku, šéfredaktora toho hnusu. Ten tam byl také, nebo už chodí kanálem....?

11 0
možnosti
Foto

Docela se za to stydím. Vždy jsem se k Ostravě hlásil, jako k místu kde jsem strávil podstatnou část svého života. Když tak ale vidím, kdo tomuto městu dělá ostudu, tak je mi z toho zle. Napsal bych více, ale po poslední zkušenosti s nějakým aktivistou, který můj komentář zcela bezdůvodně smazal, se raději omezím jen na konstatování....anebo ne, raději ani konstatovat nebudu

4 0
možnosti
  • Počet článků 123
  • Celková karma 6,52
  • Průměrná čtenost 1030x
Ostravák a etnický čechoslovák. 

Nejčastější témata, o nichž zde (většinou z konzervativního pohledu) píšu, jsou asi tato: politika, společenské dění, filosofie a křesťanství. A občas samozřejmě zabrousím i jinam.

Email: maftik@seznam.cz.

YouTube kanál: 

https://www.youtube.com/channel/UCe0J9k3Nb2v_t24rqORQMdw


 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky