Diskuse

O výletu do parlamentu aneb je třeba jít "za petici"

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J70a34n 33P98a59l80l59a41s

24. 6. 2015 22:40

Dobrý večer, díky za vtipně odlehčenou reportáž. Se ženou jsme pár podpisů sehnali a poslali je do Budějic.

Dovolím si připomínku: „ANO - bude hůř alias Babišstapo“ mi přijde laciné a Vás nehodné.

A dotaz: Na gymplu jsem měl z bižule za 4, opravdu nejsem znalec, ale „přední lýtkový sval“ fakt existuje? Nebo je to fór, který jsem nepochopil?

0 0
možnosti

Nevěděl jsem jak nazvat ty svaly zepředu kolem holeně, tak jsem to tak nazval :-)

0 0
možnosti

Diky za blizsi popis prubehu tohoto duleziteho setkani.

2 0
možnosti

Hezké brzké ráno

Jak jistě víte IS je islám, ten zlý. Když IS dobije nějaké území, mučí, zabíjí místní obyvatele jiného kmenu, zabíjí islámisty. Irák bojuje proti IS, Kurdové bojují a umírají v boji proti IS. Jsou dobří islámisté. Tak jak můžete odsuzovat islám jako takový? Celkově? Proč tak neodsuzujete např. Bibli? V minulosti také byli a jsou zlí křesťané a dobří křesťané. Myslím si, že to je opravdu v umění výběru. Ovšem dnešní propojený svět výběr jako takový hodně znesnadňuje. Ale jo...proto je daleko jednodušší "hodit plošnou vinu". Že?

0 6
možnosti

Zde statistika násilí v Novém zákonu, Starém zákonu a Koránu. Podotýkám, že jsem ten poslední na světě, kdo by se chtěl jakkoliv zastávat křesťanství. https://www.facebook.com/ivcrn/photos/a.120733327937.128830.120236192937/10153430201397938/?type=1&theater

0 0
možnosti

Karma a souhlas, je na case pritvrdit aby politici zapracovali, a to nejen conse kvot tyce.

Ale politici jsou dobytek, a vsude se jen ulejvaji, a pokud neco podniknou, malokdy to je smysuplne

6 0
možnosti

P21a82v57e85l 30V77é87b52r

24. 6. 2015 7:20

No, já bych u politiků ani netrval na něčem smysluplném (tedy odshora až dolů naplněném nějakým rozumným obsahem). Spokojil bych se s pouhým závanem smyslu (nepočítaje v to, samozřejmě, něčí osobní prospěch na úkor jiných).

0 0
možnosti